wtorek, 10 stycznia 2017

KOLOR ROKU 2017

WITAJCIE KOCHANI!
TADAM!!!
MÓJ UKOCHANY KOLOR zielony ZOSTAŁ KOLOREM ROKU WG PANTONE!
Jak go określić najprościej?Dla mnie jest to odcień zielonego, młodego groszku,lub jak kto woli młodych listków na wiosnę;DD



Zródło:PANTONE
..........................................................................
Moje typy roślinne,które idealnie pasują do kolorystyki:


1.Asplenium nidus


2.Beloperone guttata


 3.Musa acuminata


3.Chlorophytum comosum
 


 4.Pedidanthulus tithymaloides


 5.Asplenium scolopendrium


 6.Asparagus denisflorus


 7.Saracenia hybrida


8.Passiflora careulea


Mam nadzieję,że podzielasz mój zachwyt kolorem zielonym?
A jakie są Twoje typy roślinne w tym kolorze?

............................
Pozdrawiam i do następnego,
papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz