piątek, 6 stycznia 2017

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Cześć!
Tak jak  obiecałam,po Nowym Roku wprowadzam nowy rozdział:

PYTANIA I ODPOWIEDZI.


*Jeśli trapi Cię jakiś problem lub nie znalazłeś porad w internecie z zakresu 
-florystyki 
-lub ogrodnictwa
napisz swoje pytanie do mnie bezpośrednio na pocztę e-mailową:
..........................................................................................

ZASADY:
  1. Na tyle na ile potrafię,postaram się udzielić fachowej porady.
  2. Twoje dane osobowe chronię tak samo jak własne,więc nie obawiaj się pisać na e-maila.
  3. Poprzez zadawanie pytań wszyscy uczymy się,ja również!
  4. Będę wiedziała,które zagadnienia Ciebie najbardziej interesują.
  5. Zadając pytanie,ważne,żeby było dobrze sprecyzowane i przemyślane.
  6. Następnie Twoje pytanie wstawiam do tego rozdziału,i odpowiadam.
  7. Posługuję się tylko imieniem osoby pytającej.
  8. Jeśli sobie również tego nie życzysz,napisz mi taką informację pod zadanym pytaniem.

............................................................................................................
Jak mawia moja mentorka WANDA,"Kto pyta,nie błądzi"


Kochani,to tyle na dziś,pozdrawiam z zaśnieżonej Gdyni:)
papa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz