niedziela, 31 stycznia 2016

NOWOŚCI 2016



KOCHANI!

Co nowego w branży?



Mnie zawsze zaskoczy jedna z firm duńskich:,mają świetne wyczucie czasu i stylu,i to co proponują wpisuje się również w moją estetykę:Offer Madsen.dk



A co proponują?Poniżej macie ode mnie link do ich stronki ww


oraz 2 wersje PDF z nowościami proponowanymi przez nich.





Oni tworzą tzw "koncepty".Nie wiem jak to przetłumaczyc na język polski ale to są jakieś spójne dekoracje wg mnie,komplety....
Swoją drogą,jest to tak praktyczne i tak proste w pomyśle,że zachodzę w głowę czemu wcześniej nikt na to nie wpadł(patrz magnetyczne doniczki,świeczniki...)!Gratulacje dla pomysłodawcy!!!:)
..............................................................................................................................................



Napiszcie koniecznie jak się Wam podobał filmik,nowości i czy chcielibyście dostać coś takiego w prezencie?

Czekam jak zawsze na Wasze komentarze:)

2 komentarze:

  1. Naprawdę zainteresowały mnie te produkty, ciekawa jestem jak wygląda to cenowo. Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia ile to kosztuje,ale być może jakby sie napisało do producenta to podałby ceny:).Duńczycy to raczej miły i zyczliwy naród:)

    OdpowiedzUsuń