środa, 11 listopada 2015

11 POMYSŁÓW NA WIEŃCE ADWENTOWE.

WITAJCIE,WITAJCIE:)
Pora przygotowywać się do Adwentu i zacząć proponować takie wianki klientom.
Poniżej zamieściłam 11 pomysłów na takie wieńce,tradycyjnie z 4 świecami.A dlaczego akurat 4?
...Gdyby ktoś jeszcze nie widział info poniżej fotek;)
1.


2.


3.


4.


5.



6.


7.


8.


9.


10.


11.

..............................................................................................................................................................

Garść informacji:
Adwent (łac. adventus – przyjście) – w Kościołach chrześcijańskich okres trwający od I nieszporów czwartej z kolei poprzedzającej ŚwiętoBożego Narodzenia niedzieli do zmierzchu 24 grudnia, okres przypominający oczekiwanie na powtórne przyjście Jezusa Chrystusa. Jednocześnie jest to czas poprzedzający pamiątkę pierwszego przyjścia – wcielenia, znanego pod nazwą narodzin Chrystusa.
Na adwent składają się cztery niedziele adwentowe, w pierwszą z nich rozpoczyna się w Kościołach chrześcijańskich rok liturgiczny. (przyp.Wilkipedia).
....................................................................................................................................
To tyle na dziś,pozdrawiam i nie zapomnijcie dodać komentarze,kóre zawsze są mile widziane:0
papa

5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się propozycje. Są bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się!,a czy wdrożysz coś z tego do wlasnych aranżacji?:)

      Usuń
  2. Piękne propozycje, najbardziej urzekła mnie kompozycja numer 8, bardzo podoba mi się też wianek 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne propozycje, najbardziej urzekła mnie kompozycja numer 8, bardzo podoba mi się też wianek 11 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,mnie też ta plecionka urzekła,jak w sweterku:),pozdrawiam!:)

      Usuń