poniedziałek, 30 marca 2015

RYSUNEK FLORYSTYCZNY

WITAJCIE KOCHANI!
Uwaga,wyjątkowo mam do was prośbę,
wszystkie osoby,które sa  zainteresowane rysunkiem florystycznym( poziom dla początkujących,głownie kompozycji w naczyniach,ślubne,eventowe ale nie tylko) ,
*jak go wykonać,
*jakie są techniki,
*na co zwrócić uwagę przygotowując projekt 
zapraszam do wpisywania się w komentarzach czy chciałyby wziać udziału w takim szkoleniu?

Planuję zorganizowanie takiego kursu on-line lub w formie webinaru pod koniec jesieni.
-wystarczy tylko wpisać swoj komentarz pod tym postem,podać jakieś dane e-mailowe na mój e-mail i to tyle!
Ciekawa jestem czy macie problem z przedstawieniem oferty (w formie szkicu) klientowi,i czy w ogóle klient chciałby coś takiego oglądać?




Rysunki:zbior wlasny
Dajcie znać,zgłoszenia przyjmowane są do konca października:)
Czekam na komentarze,jak zawsze bardzo mile widziane:)
To tyle na dzis,papa

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zapisałam do listy,czekamy na kolejne zgloszenia:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. jak już pisałam na fb, chętnie wezmę udział w szkoleniu :)
    Monika Jastrząb

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także, za kilka miesięcy przede mną egzamin państwowy na florystę. Iwona S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok,wpisałam do listy i dziękuję:)

      Usuń
    2. Dziękuję ;)

      Usuń
  4. bardzo chętni wers ja online bardzo by mi odpowiadała

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani,bliżej wrzesnia wpisujecie na mój e-mail swoje adresy mailowe,anonimowo ciezko mi odpowiedziec na Wasze zgloszenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani,niestety nie udało mi się zebrać grupy odpowiednio dużej do zorganizowania warsztatów.Niemniej polecam bloga w dalszym ciągu,może znajdziecie cos nowego,co Was zaispiruje?Warsztaty na ten moment muszą poczekać....pozdrawiam kochani,może na wiosnę uda się!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rownięz chetnie skorzystałabym z tego kursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisałam do listy zainteresowanych,pozdrawiam!:)

      Usuń
  8. Witaj ponownie,
    popieram pomysł warsztatów z rysunku. Przede mną - 30 stycznia 2016 państwowy i taka pomoc by mi się przydała. Zatem chętnie się dołączę. Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dam rady w styczniu tego przeprowadzić,nie ma szans,a c czym jest największy kłopot,prosze napisać do mnie na e-mail,postaram się zaradzić.Pozdrawiam Beata

      Usuń