środa, 27 lutego 2013

Formularz wstępny na wykonanie usługi

Witajcie:)
Zapachniało dziś wiosną i zaczął się ruch w branży ślubnej:)
Do połowy ubiegłego roku kiedy przychodziła do mnie Para planująca swój wymarzony ślub lub osoba zamawiająca szczególną dekorację kwiatową ,zapisywałam wszystko w notesie-organizerze.
I co się okazało?
W trakcie rozmów z klientem dochodziło do poprawek,zmian,często wielokrotnie ustalaliśmy szczegóły,kolorystykę,nieraz rozmowy z klientem doprowadzały do zmiany początkowej koncepcji na inną.
W związku z czym w moim organizerze było coraz więcej przekreśleń,nie wyglądało to estetycznie a i ja miałam później problem z odczytaniem tego wszystkiego.Chyba wiesz o czym piszę:)..?

Aby ułatwić sobie pracę stworzyłam  Formularz Wstępny na wykonanie usługi,
którym z powodzeniem posługuję się do dziś.
Sprawdza się rewelacyjnie,w końcu mam porządek i co najważniejsze-w każdej chwili mogę szybko nanieść  zmiany na komputerze,formularz mozna również wydrukować i nanosić informacje bez konieczności "bazgrania"w kalendarzu:)Mój formularz w cudowny sposób porządkuje informacje o kliencie i jego oczekiwaniach.
Będziesz mieć pewnośc,że o niczym nie zapomniałaś,czytając klientowi nagłówki.

Chciałabym podzielić się z Tobą tym Formularzem,GRATIS.

Dla kogo jest on przeznaczony?
*właścicieli i personelu kwiaciarni i pracowni florystycznych
*przyszłych Par Młodych,którym FORMULARZ  ułatwi rozmowy z firmami tworzącymi oprawę ślubną
*firm związanych z branżą ślubną,które oferują swoje usługi:
-restauracje,
-domy weselne
-zajazdy organizujące uroczystości weselne itp

Aby uzyskać dostęp do FORMULARZA WSTĘPNEGO zapisz się na subskrybcję mojego bloga lub wyślij mi informację na e-mail florystyczny@gmail.com,że jesteś zainteresowana/ny takim formularzem.
Na koniec zaznaczę tylko,że przygotowałam więcej przydatnych narzędzi,kursów i wartościowej wiedzy tylko dla stałych czytelników!

W razie pytań służę pomocą:florystyczny@gmail.com

To tyle na dziś,pozdrawiam:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz